اتریش، رنسانس اروپایی ماکرون را تخیلی دانست

به گزارش مجله سرگرمی، صدراعظم اتریش، پیشنهاد رئیس جمهور فرانسه در زمینه اصلاحات در اروپا را تخیلی و غیرعملی خواند.

اتریش، رنسانس اروپایی ماکرون را تخیلی دانست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سباستین کورتس صدراعظم اتریش به طرح امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در زمینه اصلاحات در اروپا موسوم به رنسانس اروپایی واکنش نشان داد و از آن انتقاد کرد.

وی در گفت وگو با رادیو آلمان گفت: اگرچه دولت او (ماکرون) به حفاظت از مرزها، مشارکت با آفریقا و یا مالیات دریافت از شرکت های اینترنتی به شیوه مثبتی توجه دارد اما در عین حال، بسیاری از پیشنهادها تخیلی هستند.

رئیس جمهور فرانسه برنامه ای را مطرح نموده که معتقد است از دموکراسی در اروپا حمایت خواهد نمود و شامل کنترل مرزها و اعمال جریمه های بیشتر برای شرکت هایی خواهد بود که به محیط زیست آسیب می رسانند یا تخلف مالیاتی دارند.

این پیشنهاد با توجه به تداوم قدرت دریافت گروه های راست گرا و ملی گرا (ناسیونالیست ها) صورت می گیرد و از کشورهای اروپایی خواسته شده است تا به نوعی رنسانس اروپایی روی آورند.

آلمان و بلژیک پیشتر از این پیشنهاد ماکرون استقبال نموده بودند.

رئیس جمهور فرانسه که چندین ماه است به دلیل موج اعتراض های مردمی هدف انتقاد و فشار واقع شده است، هشدار داد که انتخابات ماه می برای آینده قاره اروپا نقشی معین نماینده دارد. در فرانسه از اواسط نوامبر هزاران نفر از مخالفان دولت ماکرون هر هفته تظاهرات می نمایند این تظاهرات ها در شروع مسالمت آمیز بوده اند و با دخالت پلیس، درگیری های خیابانی را به دنبال داشته اند. در بعضی از روزها شدت درگیری ها به حدی بود که تعدادی دچار نقص عضو شده اند.

م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15649

به "اتریش، رنسانس اروپایی ماکرون را تخیلی دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتریش، رنسانس اروپایی ماکرون را تخیلی دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید