بسته خبری پرسپولیس، از جریمه 1800 دلاری تا محرومیت چهار بازیکن

به گزارش مجله سرگرمی، درست است که شجاع از بازی رفت نیمه نهایی محروم نیست اما او و سه بازیکن دیگر از پرسپولیس در خطر محرومیت از بازی برگشت قرار دارند.

بسته خبری پرسپولیس، از جریمه 1800 دلاری تا محرومیت چهار بازیکن

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس این روزها منبع خبر است. خبرهایی از صعود تا جریمه و احتمالا محرومیت بازیکنانش. تازه ترین اخبار این تیم را با هم مرور می کنیم.

جریمه 1800 دلاری

ای اف سی طی نامه ای اسامی محرومان پرسپولیس در بازی رفت مقابل السد و همچنین جریمه این باشگاه به دلیل کارت های بیش از حد بازیکنانش را به فدراسیون ایران ابلاغ کرد. پرسپولیس به دلیل اینکه 5 نفر از این تیم از سوی داور جریمه گردیده اند، باید بابت هر اخطار 300 دلار و برای هر اخراج 600 دلار بپردازد که بدهی اش می گردد 1800 دلار.

شجاع محروم نیست

بر خلاف شایعه ای که بعد از بازی با الدحیل بر سر زبان ها افتاد، شجاع خلیل زاده از بازی رفت نیمه نهایی محروم نیست. شجاع به دلیل اینکه در مرحله گروهی یک اخطار داشته و طبق قانون در انتها آن مرحله کارتش پاک گردیده، در حال حاضر یک کارته محسوب می گردد و از بازی رفت برابر السد محروم نیست.

گل های منتخب

گل های سیدجلال حسینی و گادوین منشا را ای اف سی در فهرست بهترین گل های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گنجانده است. گل شوما دویی از کاشیما آنتلرز به تیانجین و گل کیم شین ووک از چونبوک موتورز به سوون سامسونگ دیگر گل های برتر این هفته هستند.

ماهینی رکورد زد

با صعود پرسپولیس به نیمه نهایی، حسین ماهینی به اولین بازیکن ایرانی تبدیل شد که 3 دوره در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر گردیده است. او اولین بار با ذوب آهن در فصل 2010 به نیمه نهایی راه یافت، در فصل 2017 با پرسپولیس این افتخار را تکرار کرد و حالا سومین نیمه نهایی را تجربه خواهد نمود. ماهینی در 2 حضور قبلی اش در نیمه نهایی یک بار به فینال صعود نموده و یک بار حذف گردیده است.

پاداش ها قبل از السد می رسند

گرشاسبی آن روزی که به پرسپولیسی ها وعده پاداش 50 میلیون تومانی داد، شاید صعود به نیمه نهایی را باور ننموده بود. همه از مسائل مالی پرسپولیس آگاهیم اما با این حال مدیرعامل باشگاه به بازیکنان وعده داده که پاداش صعود به مرحله نیمه نهایی را پیش از بازی رفت برابر السد به آنها پرداخت خواهد نمود.

هشدار به اخطاری ها

چهار بازیکن پرسپولیس ممکن است بازی برگشت با السد را از دست بدهند. حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، بشار رسن و علی علیپور هر کدام یک کارت زرد به نام شان ثبت گردیده و اگر در قطر کارت بگیرند، بازی برگشت برابر السد را از دست می دهند.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3561

به "بسته خبری پرسپولیس، از جریمه 1800 دلاری تا محرومیت چهار بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، از جریمه 1800 دلاری تا محرومیت چهار بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید