تقویت 5 سایت پرترافیک همراه اول در خوزستان

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از تقویت شبکه ارتباطات سیار با ارتقای تکنولوژی سایت های همراه اول در خوزستان اطلاع داد.

تقویت 5 سایت پرترافیک همراه اول در خوزستان

رحیم فلاح زاده در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه توسعه و در راستای ارائه خدمات با کیفیت و پوشش حداکثری ارتباطات سیار در خوزستان، این شبکه با نصب تجهیزات و ارتقای تکنولوژی سایت های همراه اول توسعه یافته است.

وی اضافه کرد: با به روزرسانی، نصب و راه اندازی تجهیزات و ارتقای تکنولوژی پنج سایت پرترافیک شهری و جاده ای و روستایی همراه اول در سطح استان، شبکه ارتباطی همراه در استان خوزستان توسعه داده شده است.

فلاح زاده توضیح داد: این پنج سایت همراه اول شهری و جاده ای و روستایی با تکنولوژی های G2 و G3 و G4 جهت ارائه خدمات مطلوب و افزایش پوشش شبکه ای همراه و اینترنت پرسرعت تجهیز و به روزرسانی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: این اقدامات، تأثیر زیادی در کاهش نقاط کور و افزایش پوشش آنتن دهی و پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه ارتقای کیفیت و ارائه اینترنت پرسرعت همراه اول در سطح این نقاط و اطراف آن دارد.

وی اضافه کرد: همچنین ساکنین این روستاها و مناطق اطراف از خدمات تلفن و اینترنت پرسرعت همراه اول بهره مند می شوند و می توانند با کیفیت مطلوبی از این خدمات استفاده نمایند.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117208

به "تقویت 5 سایت پرترافیک همراه اول در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت 5 سایت پرترافیک همراه اول در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید