تیم دانش آموزی کشورمان نایب قهرمان شد، یک ایرانی در جمع بهترین ها

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش مدارس کشور، تیم فوتبال دانش آموزی (زیر 18سال ایران) در فینال چهل و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی به میدان رفت که پس از دو نیمه رقابت سنگین و پایاپای بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید و کار به وقت اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه نیز گلی از خط دروازه ها رد نشد اما تیم کره جنوبی با نتیجه 5 بر 4 در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

تیم دانش آموزی کشورمان نایب قهرمان شد، یک ایرانی در جمع بهترین ها

در بازی رده بندی نیز تیم تایلند تیم چین الف را شکست داد تا دست میزبان از جام کوتاه بماند و به این ترتیب تیم های کره جنوبی، ایران، تایلند و چین مقام های اول تا چهارم را بدست آوردند.

در مراسم اختتامیه، مدال بازیکنان و کادر تیم و جام نایب قهرمانی مسابقات توسط فرشید ارمیان رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشورمان اهداء شد. عنوان فنی ترین بازیکن به دانش آموزی از کره جنوبی رسید، آقای گل مسابقات از تایلند جایزه گرفت، عنوان تیم اخلاق به تیم چین میزبان رسید و جایزه بهترین دروازه بان هم به بهزاد جوزق کار از ایران رسید. ضمن اینکه عنوان بهترین خط دفاعی فقط با یک گل خورده به دانش آموزان ملی پوش ایران رسید.

تیم دانش آموزی زیر 18 سال ایران روز پنج شنبه ساعت 22:30 به وقت تهران وارد فرودگاه امام خمینی خواهد شد.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64130

به "تیم دانش آموزی کشورمان نایب قهرمان شد، یک ایرانی در جمع بهترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم دانش آموزی کشورمان نایب قهرمان شد، یک ایرانی در جمع بهترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید