خطیبی: آماده بازی با پرسپولیس هستیم، طرفداران نگران داور مسابقه هستند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: فردا قطعا برای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس به میدان می رویم و قطعا بازی سنگینی برای این تیم خواهد بود.

خطیبی: آماده بازی با پرسپولیس هستیم، طرفداران نگران داور مسابقه هستند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی ماشین سازی تبریز، رسول خطیبی در حاشیه تمرین این تیم پیش از بازی مقابل پرسپولیس گفت: خدا را شکر بچه ها زحمت کشیدند و در این سه چهار روز خیلی خوب تمرین کردند و آمادگی خیلی خوبی برای بازی با پرسپولیس دارند. از لحاظ مصدومیت باید بگویم که فرید کریمی مصدوم است و به جز او، همه بازیکنان آماده بازی هستند و امیدوارم بتوانیم یک بازی درخور تیم ماشین سازی همراه با امتیاز و هجومی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: خیلی ها فکر می نمایند ما برای یک امتیاز به میدان می رویم، اما آنهایی که تیم ماشین سازی را دیده اند، در همه مسابقات به غیر از یک بازی آن هم به خاطر شرایط و مصدومیت ها هجومی بودیم و فردا هم قطعا برای امتیاز به میدان می رویم و بازی سنگینی هم خواهد بود، هم برای ما و هم برای پرسپولیس و امیدوارم کمترین اشتباه را داشته باشیم، چون قطعا هر تیمی که اشتباه نداشته باشد، می تواند پیروز باشد. با تمریناتی که انجام دادیم و آنالیزی که از بازی های پرسپولیس داشتیم، برای بازیکنان شرح دادیم و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب، زیبا و تماشاگرپسند را ارائه بدهیم.

خطیبی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش بینی می نماید که در بازی فردا ماشین سازی طرفداری داشته باشد، گفت: همواره در تهران و شهرستان ها تیم های تبریزی طرفدار دارند و امیدوارم فردا شاهد حضور طرفداران آذربایجانی و ترک زبان از تهران و شهرستان های اطراف باشیم تا بچه ها بتوانند با انگیزه بالا بازی نمایند. این مسئله حتما به روحیه بازیکنان یاری می نماید.

سرمربی ماشین سازی ادامه داد: مقابل تماشاگران پرسپولیس بازی کردن خودش یک انگیزه است. همواره در بازی مقابل تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس، بازیکنان خود به خود انگیزه دارند و امیدوارم هم فردا شاهد حضور طرفداران باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه فردا شاهد تقابل یکی از گران ترین تیم های لیگ برتر مقابل یکی از ارزان ترین لیگ های تیم برتر خواهیم بود و این تفاوت قیمت بسته شدن تیم آیا تأثیر می تواند روی روند بازی داشته باشد، گفت: نه، تیم ما خودش را در بازی هایی که انجام دادیم نشان داده، ما بازی های بزرگی را پشت سر گذاشتیم و واقعاً هم از لحاظ فوتبالی آماده و بهتر از این تیم ها بوده ایم و نشان دادیم که برای ما فرقی نمی نماید، امیدوارم بچه ها فردا لیاقت و شخصیت خودشان را نشان بدهند.

سرمربی ماشین سازی در خصوص اینکه این تیم میخواهد به انتخاب داور مسابقه فردا اعتراض کند، گفت: نگرانی از طرف طرفداران وجود داشت، ولی از طرف باشگاه خیر، چنین صحبتی نبوده، در خصوص داوری قبل از بازی صحبت نکنیم بهتر است و امیدوارم تیم داوری فردا قضاوت خوبی را انجام دهد و امتیاز خوبی بگیرد.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55897

به "خطیبی: آماده بازی با پرسپولیس هستیم، طرفداران نگران داور مسابقه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: آماده بازی با پرسپولیس هستیم، طرفداران نگران داور مسابقه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید