دربی سرنوشت قهرمان لیگ را تعیین می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، نتیجه دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر می تواند قهرمان لیگ را تعیین کند.

دربی سرنوشت قهرمان لیگ را تعیین می نماید

به گزارش ، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر پنج شنبه 23 اسفند ماه با انجام دو مسابقه در شهر های مسجد سلیمان و تبریز برگزار گردید.

تراکتورسازی در مصاف با تیم مدعی و قدرتمند پدیده مشهد، با یک گل به پیروزی رسید و موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و بالاتر از 4 تیم مدعی دیگر نهاده شد. نفت مسجد سلیمان هم با یک گل به میهمان خودش سایپای البرز باخت تا خطر سقوط به دسته اول را بیش از پیش حس کند.

این رقابت ها روز آدینه 24 اسفند ماه ادامه پیدا کرد که در آن تیم فوتبال سپاهان اصفهان میهمان تیم فولاد خوزستان بود که در نهایت بازی این 2 تیم با تساوی یک - یک انتها یافت. با رقم خوردن این نتایج همه چیز به سود پرسپولیس و استقلال شد.

در ادامه تیم پرسپولیس تهران میهمان سپیدرود رشت بود که در نهایت با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و با 45 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال نهاده شد. همچنین تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین بازی خود پیروز شد تیم فوتبال نساجی مازنداران را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و با 43 امتیاز در رده دوم جدول بایستد.

دربی تهران 10 فروردین برگزار می گردد. مهمترین بازی هفته بیست و سوم را تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار می نمایند. برنده این بازی شانس قهرمانی اش از تیم های سپاهان، پدیده و تراکتورسازی بیشتر خواهد شد.

اشکان خورشیدی قضاوت دربی 89 را بر عهده دارد.

رفعتی: ایران دارای بالاترین رتبه داوری در آسیا است

داور دربی 89 معین شد

پدیده استقلال در دربی 89

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17591

به "دربی سرنوشت قهرمان لیگ را تعیین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی سرنوشت قهرمان لیگ را تعیین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید