رئیس فدراسیون کاراته: نگاه کمیته ملی المپیک به فدراسیونها عدالت محور بوده است

به گزارش مجله سرگرمی، سید حسن طباطبایی معتقد است کمیته ملی المپیک نگاه عدالت محور به فدراسیون های المپیکی داشته است.

رئیس فدراسیون کاراته: نگاه کمیته ملی المپیک به فدراسیونها عدالت محور بوده است

به گزارش خبرنگاران، رئیس فدراسیون کاراته در خصوص اقدامات کمیته ملی المپیک در دو سال اخیر گفت: کمیته ملی المپیک با رویکرد جدید صالحی امیری در بخش های مختلف رشد و ارتقا داشته، چه در بخش سخت افزار و چه دیپلماسی و چه نگاه عدالت محور به فدراسیون های المپیکی. با توجه به تحریم های ظالمانه ای که علیه ایران رخ داده کمیته المپیک در تخصیص بودجه خوب عمل نموده است و جا دارد تشکر کنم.

او ادامه داد: سال منتهی به المپیک سخت است و همه درگیر کسب سهمیه هستند. کاراته هم به دنبال کسب سهمیه است و در مسابقات مختلفی شرکت نموده و اعتبارات کمیته می تواند برای فدراسیون ها یاری نماینده باشد. در بخش سخت افزاری سال ها محل های تمرین ورزشکاران بازسازی نشده بود و می دانید که نگهداری و بازسازی از ساخت سخت تر است که این اتفاق در دو سال اخیر افتاده و امیدوارم ادامه پیدا کند.

او در خصوص محرومیت باشگاه های فوتبال ایران از میزبانی قهرمانی باشگاه های آسیا و نقش دیپلماسی ورزشی در حل چنین مسائلی گفت: ملت ما ملت روزهای سخت است، در جاهای مختلف مثل دفاع مقدس و تحریم های مختلف این رخ داده و ورزش هم بخشی از آن است. این صدای ورزش کشور ما به دنیا در جهت زیاده خواهی های استکبار دنیای است. امیدوارم که این جهت بتواند صدای ورزشکارانمان را به همه ورزشکاران دنیا برساند چون در ورزش شاهد این هستیم که علی رغم ادعاهایی که مبنی بر جدایی ورزش از سیاست دارند، شکل دیگری عمل می نمایند. این رفتار بزرگترین پیغام برای آزادگان دنیا است که شعارهایی که اسکتبار می دهد دروغین و پوشالی است.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67390

به "رئیس فدراسیون کاراته: نگاه کمیته ملی المپیک به فدراسیونها عدالت محور بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون کاراته: نگاه کمیته ملی المپیک به فدراسیونها عدالت محور بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید