راهبه گوی سبقت را ربود، استقبال از فیلم ترسناک

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم ترسناک ماورالطبیعی راهبه با افتتاحیه 53.5 میلیون دلاری که از نمایش در 3876 سالن سینما به دست آمد موفق شد تا راس باکس آفیس آمریکا را از آن خود کند.

راهبه گوی سبقت را ربود، استقبال از فیلم ترسناک

این فیلم که از مجموعه فیلم های احضار روح و پنجمین فیلم از این سری است، با فروش 77.5 میلیون دلاری در 60 بازار جهانی فروش خود را در 3 روز به 131 میلیون دلار رسانده است.

داستان راهبه به کارگردانی کورین هاردی در سال 1952 می گذرد و داستان یک راهبه با بازی تیسا فارمیگا را روایت می نماید که با یک کشیش کاتولیک با بازی دمین بیچیر درباره خودکشی یک راهبه در رومانی تحقیق می نمایند.

با این موفقیت که راهبه کسب کرد، آسیایی های خرپول به صندلی دوم رانده شدند. این فیلم با فروش 13.6 میلیون دلار در هفته ای که گذشت مجموع فروش داخلی خود را به 136.2 میلیون دلار رساند و در بازار جهانی با فروش در 23 بازار جهانی، 28.5 میلیون دلار فروخت تا در مجموع 164.7 میلیون دلار کسب نموده باشد.

فیلم جدید دیگر این هفته نعناع است که در اولین هفته اکرانش در صندلی سوم نهاده شد و فروشی 13.3 میلیون دلاری را از نمایش در 2980 سالن سینما به دست آورد.

این تریلر با بازی جنیفر گارنر به کارگردانی پی یر مورل کارگردان ربوده گردیده فیلمی از درجه R است و در سایت راتن تومیتوز از منتقدان تنها امتیاز 16 درصد را کسب نموده است.

مگ نیز در پنجمین هفته اکرانش در صندلی چهارم نهاده شده و 6 میلیون دلار دیگر فروخته است تا مجموع فروشش به 131.6 میلیون دلار برسد.

جستجو در سومین هفته اکرانش با فروش 4.5 میلیون دلاری صندلی پنجم را اشغال نموده است.

در ردیف پایین فهرست پرفروش پنج فیلم دیگر به ترتیب عبارتند از : ماموریت غیرممکن: فال اوت در هفتمین هفته با فروش 3.8 میلیون دلاری و مجموع فروش 212.1 میلیون دلاری در باکس آفیس داخلی، کریستوفر رابین با فروش 3.2 میلیون دلاری و مجموع فروش 91.7 میلیون دلاری پس از 6 هفته، انتها عملیات در دومین هفته با فروش 3 میلیون دلاری و مجموع فروش 142.1 میلیون دلاری، کوکلاکس کلان سیاه پس از 5 هفته با فروش 2.6 میلیون دلار و مجموع فروش 43.5 میلیون دلاری و آلفا پس از 4 هفته با فروش 2.5 میلیون دلار و مجموع فروش 32.4 میلیون دلاری.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2863

به "راهبه گوی سبقت را ربود، استقبال از فیلم ترسناک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهبه گوی سبقت را ربود، استقبال از فیلم ترسناک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید