صبانور با 2 کشتی گیر خارجی و ساروی در دور برگشت لیگ فرنگی

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده کردستان دور برگشت لیگ برتر فرنگی را با محمدهادی ساروی و همچنین دو کشتی گیر خارجی پشت سر خواهد گذاشت.

صبانور با 2 کشتی گیر خارجی و ساروی در دور برگشت لیگ فرنگی

به گزارش خبرنگاران، پیش از این قرار بود با توجه به عدم برگزاری مسابقات دنیای، دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از اول آذر به صورت متمرکز در مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردد که به دلیل شرایط کنونی کرونا در استان های کشور، تیم ها درخواست تعویق این رقابت ها را داشتند.

براین اساس اگر برنامه بار دیگر به خاطر اعمال محدودیت های جدید کرونا، به تعویق نیفتد، قرار است دور برگشت لیگ کشتی از 9 آذر بار دیگر در گروه های الف و ب آزاد و فرنگی استارت بخورد.

تیم صبانور کردستان که در خاتمه دور رفت در رده سوم گروه ب لیگ کشتی فرنگی نهاده شد، قصد تقویت تیمش را برای دور برگشت دارد. به همین منظور قرارداد محمدهادی ساروی در سازمان لیگ ثبت شده وهمچنین آکچال محموداف عضو وزن 77 کیلوگرم قرقیزستان که قهرمان آسیا و کشتی زیر 23 سال دنیا است به همراه تینار شارشامبیکوف دارنده چند مدال زیر بیست و سه سال و قاره ای و نفر پنجم مسابقات دنیای نورسلطان در وزن 63 کیلوگرم از این کشور، در اختیار صبانور کردستان خواهند بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 120043

به "صبانور با 2 کشتی گیر خارجی و ساروی در دور برگشت لیگ فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبانور با 2 کشتی گیر خارجی و ساروی در دور برگشت لیگ فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید