یزدی: یک بازی شش امتیازی برابر مسجد سلیمان داریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم استقلال خوزستان می گوید اینکه ما سه پله از این تیم بالاتر هستیم نمی تواند ملاک خوبی برای برنده یا بازنده شدن باشد.

یزدی: یک بازی شش امتیازی برابر مسجد سلیمان داریم

به گزارش خبرنگاران، داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: این بازی می تواند یک بازی شش امتیازی برای ما باشد. تیم نفت مسجد سلیمان دارای 4 امتیاز است و علی رغم بازی خوبی که ارائه داده است، نتوانسته نتیجه بگیرد. ما گول جدول را نخواهیم خورد و اینکه ما سه پله از این تیم بالاتر هستیم نمی تواند ملاک خوبی برای برنده یا بازنده بودن بازی باشد. ما کوشش خود را انجام می دهیم و بهترین عملکرد خود را انجام می دهیم تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. شناخت خوبی از تیم حریف داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کردیم. امیدواریم با استفاده از نقاط ضعف این تیم در این بازی به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: ما چهار تیم در خوزستان داریم و آرزوی قلبی من این است تا این تیمها در لیگ برتر موفق باشند. البته برای نفت مسجد سلیمان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم بازی های خوبی را در لیگ برتر به نمایش بگذارد و در لیگ برتر بماند. کمیت حضور ما در لیگ برتر بسیار زیباست اما اگر بخواهیم دنبال کیفیت باشیم، باید در تمام ارکان فوتبال ما شایسته سالاری باشد. تیم های خوزستانی ما شرایط خوبی ندارند. همه از استقلال خوزستان و شرایط کارخانه اش اطلاع دارند. این تغییرات چالش هایی برای تیم به وجود خواهد آورد و باعث کاهش کیفیت تیم می گردد. من از روزی که به اینجا آمدم قرار نبود که این تیم را قهرمان کنم. ولی بعضی از تیم های خوزستان قرار بود برای قهرمانی بسته شوند. ماندن ما در لیگ برتر سخت نیست. به اعتقاد کارشناسان استقلال خوزستان فوتبال خوبی را ارائه می دهد. نگرانی ما در این است که چهار تیم خوزستانی جزو شش تیم آخر جدول هستند. ما کوشش خود را انجام می دهیم و با توجه به پتانسیلی که داریم می توانیم در جدول رقابت ها یک رقمی شویم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در ادامه اظهار کرد: ما در اینجا با چالش مدیریت روبرو هستیم. ما با محدویت های مالی هم می توانیم ادامه دهیم اما این مساله مدیریت است یک مقدار کار ما را سخت نموده است.

یزدی همینطور به عملکرد گرشاسبی با توجه به محدویت هایی که در پرسپولیس داشت، اشاره نمود و گفت: گرشاسبی با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و محدودیت هایی که داشته، در اداره کل های متفاوت وزارت ورزش و جوانان و پرسپولیس موفق بود و این نشان دهنده این است که مدیریت خوبی از خودش نشان داده است.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5633

به "یزدی: یک بازی شش امتیازی برابر مسجد سلیمان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی: یک بازی شش امتیازی برابر مسجد سلیمان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید