یوونتوس در خانه مقابل سامپدوریا متوقف شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: با تساوی بانوی پیر برابر آبی پوشان شهر جنوا، پانزدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پیگیری شد.

یوونتوس در خانه مقابل سامپدوریا متوقف شد

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس میزبان سامپدوریا بود و در خاتمه این بازی با قبول تساوی یک بر یک برابر میهمانش متوقف شد.

پاتریس اورا، مدافع فرانسوی یوونتوس در دقیقه 12 گل نخست این بازی را به ثمر رساند تا تیمش با پیروزی نیمه اول را به خاتمه برساند. در نیمه دوم اما و در حالی که تنها شش دقیقه از شروع مجدد بازی گذشته بود، مانولو گابادینی کار را برای سامپدوریا به تساوی کشاند. بازی در نهایت با همین دو گل به خاتمه رسید تا امتیازات آن میان دو تیم تقسیم گردد.

یوونتوس با این نتیجه 36 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و این فرصت را برای رم رده دومی فراهم کرد تا فاصله اش را با صدر جدول کم کند.

هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا امشب با برگزاری چهار بازی همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران، دنبال می گردد که در مهمترین آنها رم میهمان جنواست.

برنامه سایر بازی های امشب را در زیر مشاهده می کنید:

پارما - کالیاری

اودینزه - هلاس ورونا

چزنا - فیورنتینا

همچنین در آخرین و مهمترین بازی امشب، میلان از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان ناپولی است.

در جدول رده بندی رقابت ها، یوونتوس 36 امتیازی صدرنشین است، رم با 32 امتیازی در رده دوم واقع شده است و لاتزیو با 26 امتیاز صندلی سوم را به خود اختصاص داده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

دوست بلاگ: دوست بلاگ | وبلاگ سیستم مدیریت محتوای دوست بلاگ

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58454

به "یوونتوس در خانه مقابل سامپدوریا متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس در خانه مقابل سامپدوریا متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید