یوونتوس و ناپولی متوقف شدند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: بیست ویکمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با توقف قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته شروع شد.

یوونتوس و ناپولی متوقف شدند

به گزارش خبرنگاران، در ابتدای هفته بیست ویکم سری A شب گذشته (شنبه) 2 بازی برگزار گردید که در مهم ترین آن، یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در خانه لاتزیو به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در این بازی که جان لوئیجی بوفون، سنگربان و کاپیتان یوونتوس در دقیقه 24 مرتکب خطای پنالتی و از زمین اخراج شد، آنتونیو کاندروا در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی گل لاتزیو را به ثمر رساند اما فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی یوونتوس با گلزنی در دقیقه 60 نگذاشت بانوی پیر دست خالی پایتخت ایتالیا را ترک کند. یوونتوس با این تساوی 56 امتیازی شد و صندلی خود در صدر جدول رده بندی سری A را تثبیت کرد.

در دیگر بازی شب گذشته، ناپولی در خانه با تساوی یک بر یک برابر میهمان خود کیه وو متوقف شد. جنارو ساردو در دقیقه 18 برای کیه وو و رائول آلبیول در دقیقه 88 برای ناپولی گلزنی کردند. ناپولی با این تساوی 44 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند.

هفته بیست ویکم سری A امروز با 8 دیدار پیگیری می گردد که در مهم ترین بازی ها رم از ساعت 15 به وقت تهران میهمان هلاس ورونا است و میلان از ساعت 17:30 به خانه کالیاری می رود. اینتر نیز همزمان با همشهری خود میزبان کاتانیا است.

برنامه سایر بازی ها را در زیر مشاهده می کنید:

لیورنو - ساسولو

پارما - اودینزه

سامپدوریا - بولونیا

تورینو - آتالانتا

فیورنتینا - جنوا

در جدول رده بندی سری A یوونتوس با 56 امتیاز، رم با 47 امتیاز و ناپولی با 44 امتیاز به ترتیب رده های اول تا سوم را در اختیار دارند.

blogpo.ir: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

mykonos.ir: میکونوس: سفر به زیباترین شهر یونان

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48763

به "یوونتوس و ناپولی متوقف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس و ناپولی متوقف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید